A Google és a Duke

Google és a Duke

Google keres és talál!

Amikor a saját márkádat akarod promózni – mondjuk a Duke of Budapestet – és azt mondja a google, hogy hé, akarok egy livestream-et forgatni nálatok, mert baró a hely és kéne egy kis sörbemutató, akkor csak állsz és nézel, hogy mi van? Nem értem… hogy találtak ezek meg, és hogy fog ez kinézni?

Így mentünk el az Élesztőbe pénteken egyre, hogy megbizonyosodjunk, tényleg nem kamu ez az egész. Kettőkor érkeztek. Három amerikai. Két külön karakterű srác (az egyik jerkis beef-et kapkodott be…mi mást), és egy szőke, hajtekergetős lány, aki elsőre annyit beszélt, hogy eltartott egy ideig, amíg megértettem mit is mond, kérdez, aztán hogy leessen, poénkodik is nagyjából elég sokat. Nem az a komoly üzleties tartalmat közlő valaki, hanem aki, mint a social mediaban ragadt szájberkisasszony mindig pörög valami új témán. Szakmai ártalom, vagy élvezet…ki tudja? A belecsöppenés egy másik kultúrába mindig érdekes, mert amíg mi innen nézünk birkán Trump ottani viselkedésére, addig ők nap mint nap akadhatnak ki azon, hogy mit is tweettel az elnökük a twitteren reggel, mint ahogy most is ez volt a téma. Bart megkérdezte, kérnek-e sört, mire a szőke (Stephanie Paris), rávágta, hogy Trump elnök épp az imént tweetelte ugyanezt, mire Bart, elegánsan: “akkor esetleg valami mást?” A poén annyira nem ült, legalábbis az amerikaiak nem nevettek rajta – lehet, hogy ezeknek Trump nem Győzike, hanem fárosz?

Végül azért maradtunk a sörnél, ha már azért jöttek. A legjobb módja a különböző sörök agyban megtapasztására, hogy szivárogtatva, csöpögtetve, többször ismételve, úgymond hirdetve kapja meg a fogyasztó, így pont jó volt lecserélni a blackboardon a söröket, hogy szűrve kapja az információkat egy 150 ezres követőjű oldal embere. Legyen hát meg Isten akarata és toljuk a srácok arcába a Duke-ot, a többit pedig lássuk rögzített formában itt:

Vélemény, hozzászólás?