A címke története

Az első címke, amibe beleszerettünk
A Duke of Budapest sör első bemutatója az élesztőben. Képen a Hudi Hudi és az Élesztő marketing csapata.

Annyira sok mindent akartunk elmondani a designnal, hogy hatalmas köröket kellett bejárnunk, mire leszűkítettük a mondanivalót egy emészthető szintre. Kiss Zsombor grafikussal szorosan együtt dolgozva számos verzió után egy igen egyszerű, de hatásos fekete-fehér-vörös design mellett kötöttünk ki.

Az első címke verziók

Zsombor csodálatosan rendezett világokat alkot, melyek nemcsak a szemnek tetszenek, de a gondolkodást is felszabadítják. Nagyon megörültem, amikor Dani felvetette, hogy dolgozzunk vele.

Az első akadály

Az elkészült tervek azonban felvetettek egy problémát, amit akár előre is láthattam volna, de hála istennek nem voltam elég figyelmes! Zsombor nem lázadó! Minden szép volt, amit csinált, de nem adta át azt a mondanivalót, amit szerettünk volna.

Mit mond a címke?

A Duke of Budapest több mint egy átlagos sör, amit bárhol megkaphatsz. Sokkal gazdagabb ízű, mint egy nagyüzemi sör és sokkal letisztultabb mint egy átlagos kézműves sör. Nem egy vadhajtás, hanem mindkét világ szerves része!

Betűtípus

Budapest egyik legnagyszerűbb találmánya a romkocsma. Itt van az Élesztő, vagy a Szimpla, ahova a magyar is és a külföldi is úgy jár, mint aki a megváltásban reménykedik. A töredezett betűk ezt a világot hivatottak visszaadni.

Duke, azaz herceg

Gondoljunk bele, ki a király és ki a herceg! A király felelősségteljes, tengernyi gondja van és egy országot irányít. Ezzel szemben a herceg hatalma éppúgy nem ér fel a királyéval, mint ahogy a király szabadsága a hercegével! Ezt a nevet Dani zseniálisan kitalálta!

Közös munka végeredménye

Dani kitalálta a nevet, Zsombor megalkotta az emblémát, én pedig fejjel lefelé fordítottam az üvegen. Így mi hárman, akik egyébként teljesen más-más jellemek vagyunk, ebben a címkében egyesültünk. Miként a sör is egyesíti a sörfogyasztókat egy közös élményben.

 

Oliver

Vélemény, hozzászólás?